Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2010 23:00 - Защо в Germanost нямат монети?
Автор: felicitas Категория: Бизнес   
Прочетен: 1923 Коментари: 2 Гласове:
1



На тези от вас, които си плащат смтките в Germanost, може би им е направило впечатление, че те никога нямат монети да ви върнат. Обикновено любезно се извиняват и питат дали е удобно да ви прихват повече, защото нямат монети, а следващия месец ще ви го прихванат от сметката. 
Действително ги прихващат следващия месец. Действително 20-30ст повече не влият на семейния бюджет. Действително това не е проблем, когато е еднократен случай.
Да, ама не! Това е практика на GERMANOS! Практика, която излиза извън контрол. Когато от всеки съберат по 20ст повече, те получават голяма сума, с която работят авансово, без клиентите да сме се съгласявали с това или да получаваме нещо в замяна.
Служителите им толкова свикнах с този порочен мание, че вече директно си питат "Колко да ви прихвана?" Ами не искам да ми прихващате! Аз искам само да си платя сметката! Не искам да финансирам никого! Освен това се сърдят, когато им се дават монети. 
Мисля, че това не е справедливо и се заканвам, че ще си платя сметката с жълти стотинки някой път и сериозно се замислям дали това не е нарушаране на правата на потребителите ...


Тагове:   монети,


Гласувай:
1



1. анонимен - И при мен...
22.09.2010 00:05
...се опитаха да врътнат същия номер, но им се озъбих и им креснах да ми върнат точно ресто. Направо им се дръпна акото от шубе! :-D
цитирай
2. felicitas - ама не може така
22.09.2010 00:33
да, да, сигурна съм, че ако се разкрещя, ще ми намерят стотинки. Проблема е, че злоупотребяват и такъв им е маниера на работа, а не е редно. Трябва масово клиентите да не се съгласяват за да има някакъв резултат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felicitas
Категория: Други
Прочетен: 84233
Постинги: 26
Коментари: 18
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930